Якщо ваш товар не відповідає очікуванням, зверніть увагу, що за певними категоріями товарів, як наші косметичні набори для ванн, діють специфічні обмеження на повернення через стандарти гігієни і безпеки. Товари, які були використані або втратили свій оригінальний вигляд, упаковку чи ярлики, не можуть бути повернуті.

У разі виявлення дефекту або якщо товар не відповідає вашим очікуванням, ви маєте право на повернення або обмін згідно із законодавством. Ось що вам потрібно зробити:

  1. Зв’яжіться з нами за допомогою контактів, які розміщені на нашому сайті і повідомте про проблему. Вкажіть деталі проблеми та при можливості додайте фото або відео.

  2. Забезпечте докази покупки, такі як фіскальний чек або електронне підтвердження оплати.

  3. Домовтеся про спосіб і час повернення товару, обговоривши всі деталі з нашим представником.

Ми зобов’язуємося відповісти на ваш запит протягом визначеного законодавством терміну і надати інформацію про подальші кроки. Враховуйте, що товари, виготовлені на замовлення або з індивідуальними властивостями, які відповідають вашому замовленню, не підлягають поверненню, якщо вони належної якості.

Ми прагнемо забезпечити ваше задоволення від наших продуктів і сервісу, тому якщо у вас виникнуть будь-які запитання чи коментарі щодо процесу повернення, будь ласка, не вагайтеся звертатися до нас.